Search This Blog

Saturday, November 1, 2014

Wanita ditangkap kerana cuba perkosa lelaki

1/11/14
Shutterstock Gambar hiasan

HOUSTON, Seorang wanita di Texas, AS, ditangkap anggota polis  setelah didakwa melakukan serangan seksual terhadap teman suaminya tatkala lelaki itu sedang tidur.

Megan Davis Hoelting (31), yang sudah ditangkap empat kali dalam sebulan terakhir ini, kepada Sherif Williamson County mengaku, dia memang menerobos masuk ke kediaman teman suaminya pada Isnin lalu.

Harian The Smoking Gun melaporkan, dengan hanya mengenakan pakaian tidur, setelah berhasil masuk ke dalam rumah itu, Megan menyelinap ke kamar lelaki tersebut. Setibanya di kamar lelaki itu, Megan melepaskan pakaian tidurnya dan dengan hanya mengenakan pakaian dalam dia naik ke atas katil si empunya rumah yang sedang nyenyak tertidur.

Dia atas ranjang, dia lalu menyepit pinggang lelaki itu dengan kedua kakinya, kemudian mencium  wajahnya. Kepada wakil ketua polis  daerah, mangsa mengatakan, dia terbangun dari tidur ketika merasakan seseorang menindihnya dan mencuba melakukan oral seks kepadanya.

Dalam suasana remang-remang di dalam kamar, mangsa berusaha melihat orang yang melakukan serangan seksual terhadap dirinya. Dia lalu menggunakan telepon genggamnya untuk sedikit memberi cahaya di ruangan yang gelap itu.

Betapa terkejutnya lelaki tersebut kerana wanita tersebut     adalah isteri sahabatnya. Lelaki itu kemudian meminta Megan menghentikan perbuatannya dan segera meninggalkan rumah itu. Ketika Megan menolak, lelaki tersebut kemudian menghubungi balai polis daerah.

Megan kini ditahan anggota keselamatan setempat dan didakwa melakukan percubaan rompakan dan melakukan serangan seksual. Berdasarkan catatan  polis , Megan pernah ditahan pada 14 Oktober lalu untuk kes pencurian, 16 Oktober kes penyerangan, dan pada 21 Oktober kerana mabuk di muka umum.
Editor: Ervan Hardoko
Sumbernews.com.au/ KOMPAS.com

No comments:

Post a Comment