Search This Blog

Monday, November 25, 2013

Mangsa hamba hantar surat cinta

Mangsa hamba hantar surat cintaRumah dipercayai didiami mangsa dikawal rapi polis. Gambar kecil: Feneck

BRIXTON - ENGLAND . Mangsa perhambaan termuda diselamatkan selepas 30 tahun di selatan London pernah menghantar surat cinta berserta gambar kepada jirannya di tingkat dua sejak tujuh tahun lalu.

Rose, 30, yang tinggal di tingkat bawah menjadi obses dan sentiasa cuba menjalin hubungan dengan Marius Feneck selain berasa cemburu dengan teman wanita lelaki itu.
Menurut Feneck, wanita itu sering menghantar gambar pelbagai gaya untuk menggodanya.

"Dia selalu menghantar surat luahan perasaan. Walaupun saya tidak pernah menunjukkan minat terhadapnya, tetapi dia tidak pernah berputus asa," katanya dipetik dari laporan MailOnline.

Sementara itu, teman wanita Feneck, Rachael Price, 25, berkata, lebih 500 surat cinta telah diterima dan Rose dipercayai menghantar surat tersebut ketika dalam perjalanan ke kedai bersama penculiknya.

"Dia mengaku terlalu mencintai Feneck dan memburuk-burukkan saya. Namun, dia juga berpesan jangan berjumpa dengannya kerana dia tinggal bersama individu bersifat perkauman," katanya.

Sebelum ini, media mendedahkan, anggota polis menyelamatkan mangsa bersama seorang wanita warga Malaysia berusia 69 dan Ireland, 57, selepas dikurung untuk dijadikan hamba.

No comments:

Post a Comment