Search This Blog

Thursday, May 16, 2013

Angelina tidak sabar untuk mengahwini Pitt


New York: Angelina Jolie berkata, dia akan berkahwin dengan pasangannya, Brad Pitt dengan lebih cepat selepas menjalani pembedahan membuang kedua-dua payudaranya.

Semalam, Angelina, 37, memuji Pitt kerana bersikap “penyayang dan sentiasa menyokong” keputusannya.


Sumber berkata, Angelina tidak sabar untuk mengahwini Pitt dan anak-anak mereka pula mendesak agar ia dilangsungkan dalam masa terdekat.

“Pitt dan Angelina sering ditanya anak-anak, bilakah mereka akan berkahwin,” katanya.


Sumber itu berkata, disebabkan Pitt kesibukan kerana terbabit dalam penghasilan filem baru, World War Z, rancangan perkahwinan itu tidak dapat dilangsungkan setakat ini.


Namun, katanya, Angelina yakin ia akan berlangsung tidak lama lagi. Pasangan popular itu bertunang pada 2011 apabila Pitt melamar Angelina dengan cincin berlian bernilai RM1.5 juta.

Pada November tahun lalu pula, aktor itu mengesahkan mereka akan dikahwinkan “tidak lama lagi.” Bercakap kepada media sempena tayangan filem Killing Them Softly di New York, Pitt, 48, mengakui dia semakin tertekan akibat diasak anak-anaknya.


“Kini memang masa yang sesuai dan saya gembira dengan kemungkinan itu,” katanya. Sumber berkata Angelina mahu perkahwinan mereka dilangsungkan di Perancis tetapi berita terbaru membayangkan, mungkin tempat lain akan menjadi pilihan.

“Pitt dan Angelina mahu ia dijalankan secara tertutup,” katanya ketika ditemui. - Daily Mail

No comments:

Post a Comment