Search This Blog

Saturday, October 13, 2012

Simpati bawa musibah

myMetro | Simpati bawa musibah:

LAPOR...Madam G menunjukkan laporan polis yang dibuatnya.
LAPOR...Madam G menunjukkan laporan polis yang dibuatnya.
SUBANG JAYA: Terjerat dengan rasa simpati terhadap rakan sendiri, seorang wanita berusia 55 tahun terpaksa melalui sesalan seumur hidup selepas kehilangan hartanya bernilai hampir RM1 juta dan kehidupan terjejas gara-gara dipukau dalam tempoh tiga tahun.
Lebih malang, mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Madam G turut dikurung dan dipaksa makan daging babi serta menelan hidangan mengandungi abu mayat setiap hari.
Namun nasib menyebelahi dirinya apabila penderitaan dihadapi disedari seorang jiran yang tinggal berdekatan, sekali gus membawanya keluar daripada neraka ciptaan rakannya yang bertopengkan syaitan itu.

Menurut Madam G, dia mula terpengaruh dengan lakonan rakannya yang juga adik kepada seorang penyanyi terkenal era 70-an sejak Februari 2009.

“Ketika itu saya langsung tidak menaruh prasangka buruk terhadap dirinya, apalagi kami diperkenalkan sendiri abangnya. Malah kami akrab dan wanita berkenaan sering mengadu masalah berkaitan keluarganya,” katanya pada sidang media Persatuan Pengguna Subang dan Shah Alam, Selangor (Cassa) di sini, semalam.

'via Blog this'

No comments:

Post a Comment