Search This Blog

Thursday, March 3, 2011

Remaja demam dicabul rakan

HULU SELANGOR: Seorang remaja yang bercuti sakit dicabul dua lelaki yang juga rakan sekerjanya selepas mereka masuk ke rumah remaja itu kononnya mahu menonton televisyen.
Difahamkan, remaja berusia 17 tahun yang bekerja di sebuah restoran makanan segera di Genting Highlands, di sini, demam sebelum berjumpa doktor dan mendapat cuti sakit.

Menurut sumber, mangsa yang tinggal berseorangan di rumahnya kemudian dikunjungi seorang suspek yang memberi alasan mahu menonton televisyen, pada 23 Februari lalu. “Ketika mangsa sedang tidur di dalam biliknya kira-kira jam 2 pagi itu, suspek yang berusia 30 tahun memasuki bilik mangsa dan mencium lehernya.

“Suspek bertindak meninggalkan gigitan cinta pada leher mangsa dan memegang kemaluan mangsa namun sempat ditepis mangsa,” katanya.

Bagaimanapun, dua hari kemudian kira-kira jam 11 malam, seorang lagi rakan suspek datang ke rumah mangsa dengan alasan yang sama.


Sumber berkata, suspek berusia 19 tahun itu kemudian bertindak memasuki bilik mangsa dan memberi alasan kononnya mahu membantu memicit kepala dan mengurut mangsa yang sedang sakit.

“Lelaki miang itu bertindak mencabul mangsa dengan memegang payudara dan kemaluan mangsa serta mencium lehernya.

“Mangsa yang sedang demam tidak berdaya untuk melawan dan hanya mampu memarahi suspek. Selepas itu, mangsa tertidur dan hanya tersedar keesokannya,” katanya.

Menurutnya, mangsa yang ketakutan mengambil keputusan tinggal di rumah abangnya, namun abang mangsa yang menyedari adik perempuannya mengalami kemurungan bertanyakan apa yang berlaku.

Mangsa kemudian membuat laporan di balai polis.
myMetro | Remaja demam dicabul rakan

No comments:

Post a Comment