Search This Blog

Loading...

Friday, September 9, 2016

Jurufoto sambilan NSTP cedera disamun



Wan Nur Amirah cedera disamun.

Raja Noraina Raja Rahim
rnoraina@hmetro.com.my


Nilai: Jurufoto sambilan The New Straits Times Press (M’sia) Berhad (NSTP) Negeri Sembilan cedera di tangan dan kaki selepas disamun dua lelaki yang menaiki kereta di Nilai Square, petang ini.

Wan Nur Amirah Wan Mohamed Redza, 24, berkata, pada mulanya dia dihubungi seorang lelaki mahu membeli iPhone 6 yang diiklankannya di sebuah laman web barangan terpakai.

Menurutnya, mereka berjanji untuk berjumpa di Dataran Nilai jam 3 petang, tetapi lelaki itu hanya muncul kira-kira 5 petang di kawasan premis perniagaan di Nilai Square.

"Saya kemudian pergi ke kawasan itu. Seorang lelaki turun dari kereta Perodua Myvi manakala pemandunya masih di dalam kereta. Lelaki itu bersetuju untuk membeli iPhone saya dengan harga RM2,700.

"Lelaki terbabit mendakwa mahu mengambil wang di dalam kereta dan saya mengikutinya. Selepas memberi telefon yang hendak dijual itu kepadanya, dia tiba-tiba menutup pintu kereta menyebabkan tangan saya tersepit dan kereta dipecut sehingga saya terseret beberapa meter," katanya.

Katanya, dia berjaya melepaskan diri dari kereta itu dan menjerit meminta bantuan orang ramai.

Wan Nur Amirah berkata, dia membuat laporan di Balai Polis Nilai, di sini, untuk tindakan lanjut.
Artikel ini disiarkan pada : Khamis, 8 September 2016 @ 8:15 PM

No comments:

Post a Comment