Search This Blog

Friday, January 22, 2016

Lelaki putus kemaluan mahu ceraikan isteri

JUMAAT, 22 JANUARI 2016 @ 12:27 AM

Oleh Safeek Affendy Razali


KESAN tompokan darah di pintu masuk rumah mangsa di Batu Kikir, Jempol, Negeri Sembilan. - Foto AmranYahya
KUALA LUMPUR: Lelaki warga Pakistan yang kemaluannya putus dikerat isteri dengan pisau cukur,
mahu menceraikan isterinya itu apabila sembuh kelak.
Menceritakan kejadian terbabit, mangsa berusia 44 tahun yang berasal dari Peshawar, Pakistan itu langsung tidak menyangka wanita yang dikahwini sejak dua tahun lalu sanggup bertindak kemudian.
"Saya terjaga dari tidur selepas berasa sakit pada kemaluan dan melihat darah membuak. Saya panik tetapi isteri yang ada di situ hanya memerhatikan saya tanpa membantu," katanya ketika ditemui BH, lewat petang tadi.
Dalam keadaan kesakitan, mangsa menyedari kemaluannya terputus dan menelefon anak saudara yang membawanya ke balai polis.
"Polis menghantar saya ke hospital dan dimaklumkan akan dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembedahan," katanya sambil menambah polis juga ke rumahnya bagi mengambil kemaluannya.
Beliau mendakwa isteri keduanya itu berkelakuan aneh beberapa hari sebelum kejadian kerana kurang bercakap dan tidak mahu tidur di dalam bilik.
"Dia kurang bercakap dengan saya dan sering mengelak. Dia juga tidak mahu tidur dalam bilik.
"Bila saya tanya, dia hanya mendiamkan diri. Pada malam itu, saya masuk ke bilik dan dia berada di luar sehinggalah saya tersedar akibat kesakitan," katanya yang bersyukur pembedahan penyambungan semula berjaya selepas 15 jam berada dalam bilik pembedahan.
Difahamkan, isteri pertama mangsa berada di kampung halamannya di Pakistan dan tidak dibawa ketika berhijrah ke negara ini pada 2004 dan menjalankan perniagaan untuk menyara hidup.
Dalam kejadian jam 1.40 pagi di sebuah rumah di Batu Kikir, Jempol, semalam, isteri mangsa yang berusia 51 tahun dikatakan memotong kemaluan suaminya ketika tidur kerana tidak tahan diperlakukan dengan kasar ketika hubungan seks.
Suspek ditahan dan direman sehingga 26 Januari ini.

No comments:

Post a Comment