Search This Blog

Tuesday, May 21, 2013

Tubuh berkecai terjun pangsapuri




Georgetown: Kecewa selepas dikatakan bergaduh dengan teman lelakinya, seorang wanita warga Indonesia terjun dari tingkat 37 sebuah pangsapuri di Persiaran Gurney di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 11 malam itu, tubuh mangsa yang identitinya hanya dikenali sebagai Lyny, 39, berkecai akibat impak kuat terjatuh berhampiran kolam renang pangsapuri terbabit.


Menurut sumber, siasatan awal mendapati mangsa datang ke negeri ini untuk menemani ibunya yang mahu mendapatkan rawatan di sebuah hospital swasta.

“Selain itu, siasatan lanjut juga mendapati mangsa sebelum itu bergaduh dengan teman lelakinya dan dia yang kemungkinan kecewa, terjun dari tingkat 37 pangsapuri terbabit.


“Difahamkan, mangsa tinggal di sebuah hotel bersama ibunya, namun kita masih menyiasat bagaimana dia masuk ke pangsapuri terbabit,” katanya.


Menurutnya, siasatan lanjut juga turut menemui baldi dan juga selipar bersebelahan tingkap berhampiran lif di tingkat 37 dan semakan buku daftar pelawat juga tidak menunjukkan rekod mangsa masuk ke kawasan itu.

“Siasatan awal mendapati mangsa berasal dari Medan, Indonesia dan sudah beberapa hari berada di negeri ini untuk menemani ibunya mendapatkan rawatan.


“Setakat ini, kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut dan mayat sudah dihantar ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk bedah siasat,” katanya.

No comments:

Post a Comment